THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Π.κ.ο.

 Θέλω να σ'αγγίζω με τη γλώσσα μου
Κάθε φορά και σ'άλλο μέρος του σώματος
Να χορταίνω την απληστία μου με λίγα εκατοστά δέρματος
Και μετά να διψάω για μέρες
Και να έχω παρενέργειες απο τη στέρηση
Ναι γαμώτο, παρενέργειες
αιματηρές!
Να βάφουν τον εγκέφαλό μου κόκκινο
Και να μαστουρώνω
Να λιποθυμάω με τα μάτια ανοιχτά
Και να ξυπνάω απ'τα ρίγη
Φοβισμένη πως όλη η πόλη άκουσε το δέρμα μου.
Σήμερα και να με χτυπάς δε ματώνω
και να με βιάζεις δεν ουρλιάζω
Απ'τη στιγμή που σε θέλησα για πρώτη φορά
Σου στέρησα το δικαίωμα να μου προκαλέσεις πληγή
Χωρίς να πονέσω ηδονικά.
Σκίσε μου τα ρούχα,
πέτα με στο χώμα και κλώτσα με, φτύσε με,
 μάτωσε με,πήδα με 
κι αν δε σε βολεύει το σώμα μου
ξεχείλωσε το δέρμα μου
σπάσε μου τα κόκαλα και δώσε μου το σχήμα που σε καβλώνει.
Σε θέλω γιατί είμαι διχασμένη
Κι εσύ γι αυτό με θες
Θα σου κρατάω πολλά κρυμμένα με τον πιο ειλικρινή τρόπο
Θέλω να διψάς κι εσύ
Και να 'σαι άπληστος μαζί μου.
Μόνο έτσι θα 'μαστε ισότιμοι.